Veel gestelde vragen

  • Waarom vis online bestellen bij Visversa?
  • Waar en hoe kan ik de status van mijn bestelling opvolgen?
  • Kan ik ook vanuit België bestellen en ook in België de producten laten leveren?
  • Wanneer wordt mijn pakket afgeleverd?
  • Als ik niet thuis ben, kan het pakket dan toch geleverd worden?
  • Wat na het openen van mijn pakket?
  • Wat kan ik doe met de koelelementen en de EPS (piepschuim) box?
  • Kan ik de geleverde visproducten nog invriezen?
  • Wat is de invloed van de corona-crisis op de leveringstijd van mijn bestelling?
  • Waarom krijg ik geen gehoor als ik jullie probeer te bellen?

 

Waarom vis online bestellen bij Visversa?

1. Uitmuntende kwaliteitsproducten: onze producten worden volgens de HACCP bereid. Het kwaliteitsverschil tussen de supermarkt vis en vis van Visversa proef je gelijk. Vanuit Yerseke worden onze producten in de ochtend (voordat het uitgeleverd wordt) bewerkt en voor u ingepakt. Verser kan gewoon niet! 

2. Gemakkelijk: de mooiste (streek) producten gewoon overal en altijd bestellen. 21:00 uur besteld, morgen (werkdag) tussen 18:00 en 22:00 uur geleverd.

3. De levering gebeurt bij jou aan huis of op het adres dat je wenst (je buren, je werk etc.). Wel belangrijk is dat er op de leveringsplaats iemand aanwezig is, want het zijn verse (gekoelde) producten die NIET retour gezonden kunnen worden!

 

Waar en hoe kan ik de status van mijn bestelling opvolgen?

Op het moment dat de levering bij ons vertrekt, ontvang je een email met een track & trace code.
Met deze code kunt u op de website van de koerierdienst de status van je pakket opvolgen.

 

Kan ik ook vanuit België bestellen en ook in België de producten laten leveren?

Visversa bezorgt ook in België. Dit is mogelijk van dinsdag tot en met vrijdag. De pakketten worden geleverd door de koerierdienst Red je Pakketje.

Bij de levering is het van groot belang dat je thuis bent! Het gaat immers om verse artikelen die de dag voor de levering vers voor u ingepakt zijn.
Wij sturen je de avond voor verzending nog een email met de traceringscode. Hiermee kan je de status van je pakket volgen.
In het geval er niemand thuis is en/of het pakket het niet bij buren geleverd kan kan worden, neemt de pakketdienst het pakket mee terug. In dit geval kunnen wij de bestelling niet opnieuw aanbieden en dus ook uw aankoopbedrag NIET crediteren!

In dit geval zullen wij u tegemoet komen met een kortingscode van 20% op uw eerst volgende bestelling mits u dit wilt.

 

Wanneer wordt mijn pakket afgeleverd?

Leveringsschema in Nederland:

Maandag voor 21:00 uur besteld - dinsdag tussen 18:00 en 22:00 uur geleverd.

Dinsdag voor 21:00 uur besteld - woensdag tussen 18:00 en 22:00 uur geleverd.

Woensdag voor 21:00 uur besteld - donderdag tussen 18:00 en 22:00 uur geleverd.

Donderdag voor 21:00 uur besteld - vrijdag tussen 18:00 en 22:00 uur geleverd.

Vrijdag, zaterdag en zondag voor 21:00 uur besteld - maandag tussen 18:00 en 22:00 uur geleverd.

Leveringsschema in België:

*Maandag voor 21:00 uur besteld - woensdag geleverd.

*Dinsdag voor 21:00 uur besteld - donderdag geleverd.

*Woensdag voor 21:00 uur besteld - vrijdag geleverd.

*Donderdag voor 21:00 uur besteld - vrijdag geleverd.

*Vrijdag voor 21:00 uur besteld - zaterdag geleverd.

* Zaterdag en zondag voor 21:00 uur besteld - dinsdag geleverd.


Als u op een andere dag geleverd wilt hebben kan dat, maar laat dit bij voorkeur tijdens uw bestelling weten. U kunt dit aangeven bij opmerkingen als u uw bestelling gaat afronden.

Zodra uw bestelling is afgerond, krijgt u van ons een bevestiging hiervan.

Als ik niet thuis ben, kan het pakket dan toch geleverd worden?

Wanneer u niet veel thuis bent gedurende de dag kan u uw bestelling laten leveren op het werk of bij de buren.

Indien u niet thuis bent, laat een briefje achter waar de chauffeur het pakket kan afgeven. Bijvoorbeeld in een schuurtje, afdak, etc.

Als u niet thuis bent en de chauffeur geen instructie heeft gaat uw pakket retour afzender.

Wij kunnen retouren dan ook niet vergoeden omdat het versproducten zijn, en bestelling niet opnieuw aanbieden, dus ook uw aankoopbedrag NIET crediteren!

In dit geval zullen wij u tegemoet komen met een kortingscode van 20% op uw eerst volgende bestelling.

Wat na het openen van mijn pakket?

Om de versproducten koel te houden worden koelelementen (gelpacks) toegevoegd. Deze zorgen ervoor dat de producten zeker 48 uur gekoeld blijven.

Het is heel belangrijk dat u na opening, alles gelijk in de koelkast of diepvriezer plaatst. Eenmaal de doos geopend, zullen de producten niet langer gekoeld blijven!

Wij zullen zoveel mogelijk uw producten vacuüm verpakken om de kwaliteit optimaal te houden.

Wat kan ik doe met de koelelementen (gelpacks) en de EPS (piepschuim) box?

De versproducten worden op temperatuur gehouden door speciale gelpacks en een EPS doos.

De gelpacks zijn gevuld met een polymeer gel op non toxic basis. Deze zijn duurzaam en herbruikbaar.

De EPS (piepschuim) koeldoos kunt u bij het afval scheiden.

Kan ik de geleverde visproducten nog invriezen?

De verse vis geleverd door Visversa is vers. Deze kan dus nog ingevroren worden.

Bevroren producten kunnen over het algemeen NIET opnieuw ingevroren worden!

Waarom krijg ik geen gehoor als ik jullie probeer te bellen?

Het is op dit moment door de corona-crisis ontzettend druk op de administratie, waardoor het niet steeds lukt alle klanten telefonisch te woord te staan.

Stuur ons een mailtje en we proberen u binnen 2 dagen te antwoorden.

Onze excuses voor het huidige ongemak.

Ondanks de Corona leveren we aan huis in België en Nederland.

We proberen de gewenste dag te leveren.